Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Doprava

Objednané zboží přes e-shop lze zaslat nebo si jej osobně převzít na provozovně (sklad): Udánky 114, 571 01 Moravská Třebová, mobil: + 420 605 967 269, e-mail: eshop@sunfin.cz

ZASÍLÁNÍ:

Česká republika:
Doprava při souhrnném nákupu v hodnotě nad 10.000,- Kč je ZDARMA po celé ČR (mimo atypické zboží, které svým rozměrovým a hmotnostním charakterem spadá pouze do možnosti automatického výpočtu ceny na základě rozměru a hmotnosti). Objednávkový systém automaticky vypočítá cenu u těchto atypických produktů a tato cena je zákazníkovy sdělena při vyplňování údajů v Košíku. Dopravu při souhrnném nákupu v hodnotě do 10.000,- Kč včetně DPH hradí zákazník v závislosti na hmotnosti ve výši:

  • PPL do 20 kg: 149 Kč
  • TOPTRANS do 50 kg: 600 Kč
  • TOPTRANS do 100 kg: 990 Kč
  • TOPTRANS nad 100 kg: 1400 Kč

 

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní firmy PPL, TOPTRANS nebo vlastními přepravními službami. O způsobu přepravy rozhoduje hmotnost a rozměry zboží. Zboží vám bude doručeno za 1. zamykatelné dveře objektu uvedeného v dodací adrese. Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič, proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.

Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li zjevně poškozená. V žádném případě zákazník nepřebírá a nepodepisuje přepravci přepravní list, pokud zásilka nese známky poškození. V případě poškození zásilky je nutné s řidičem provést zápis do přepravního listu (může být i elektronický zápis) a podrobně popsat rozsah poškození, případně zásilku zákazník může odmítnout převzít. Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku +420 605 967 269. Pokud zákazník převezme zjevně poškozenou zásilku a neprovede s dopravcem zápis o poškození, o převzetí s výhradou, nebude brán na pozdější reklamaci zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Zboží uvedené na e-shopu "skladem" expedujeme v co nejkratší době zpravidla do 1-3 dne. Po vyexpedování Vám bude zboží doručeno do 24 hodin. O aktuálních skladových zásobách a termínů dodání konkrétního zboží se v případě zájmu prosím informujte na eshop@sunfin.cz nebo zákaznické lince +420 605 967 269.

Zboží můžete zaplatit online, bankovním převodem předem, platební kartou nebo v hotovosti na provozovně Sklad Udánky 114.

Vícenáklady spjaté s opakovaným doručováním zásilky v případě zákazníkovy nedostupnosti na místě dodání hradí zákazník.

Slovenská republika:
Dopravu na Slovensko v současnosti neprovozujeme. I když zboží do SK neodesíláme, je možně produkt zakoupit a následně si dopravu zajistit individuálně, nebo vyzvednout zboží osobním odběrem na prodejně (nebo na území ČR). 

OSOBNÍ ODBĚR 

Osobní odběr objednaného zboží je možno provést na naší provozovně (sklad): Udánky 114, 571 01 Moravská Třebová, mobil: + 420 605 967 269, e-mail: eshop@sunfin.cz, vždy po předchozí telefonické nebo písemné domluvě!, adresa je uvedena rovněž v sekci "Kontakty".

U osobního odběru si prosím vždy zboží překontrolujte, zda je objednávka kompletní, nepoškozena a úplná.

Při osobním odběru je možné zboží zaplatit zatím pouze bankovním převodem nebo online platbou - zboží zaplatíte bankovním převodem nebo online platbou přes platební bránu a poté si jej můžete vyzvednou na provozovně Sklad Udánky.
Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k předložení čísla objednávky.
Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny.

DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je zpravidla 2-3 pracovní dny po potvrzení závazné objednávky, při platbě předem na účet prodejce 2-3 pracovní dny po připsání platby na účet prodávajícího, nedohodne-li se prodávající a kupující jinak. U některých položek je dodací doba individuální, v tom případě informuje prodávající kupujícího o konkrétní dodací době. Dodací doba se může měnit v závislosti na objemu zakázek, tuto informaci zákazník vždy dostane předem před nákupem pomocí informačního textu při vstupu na stránky e-shopu.